Zarządzanie sprzedażą hotelu

W tym łańcuchu na początku znajduje się szkolenie pracowników, którzy bezpośrednio mają kontakt z gościem hotelowym i de facto zarządzają na co dzień hotelową przestrzenią.

Szkolenia hotelarskie

Od jakości tego szkolenia i kierunku, w którym zostaną rozwinięte kompetencje, zależy czy hotel będzie funkcjonował poprawnie i bez zarzutu w najdrobniejszych nawet sprawach, a tym samym, czy prawidłowo i efektywnie zarządzana będzie całość obiektu.

Strategia sprzedażowa hotelu

Kolejnym punktem jest ustalanie strategii sprzedażowej oraz zarządzanie polityką cenową. To czynności niezbędne, które mają określić przede wszystkim, jaki jest target obiektu i jaki klient byłby najbardziej zainteresowany skorzystaniem z usług danego hotelu. Dzięki opracowaniu strategii sprzedażowej jesteśmy w stanie wyeliminować czynnik przypadku w polityce zarządzania i maksymalnie dostosować ofertę noclegową i przestrzeni konferencyjnej do oczekiwań i potrzeb naszego głównego klienta.

Takie postępowanie pozwoli nam też lepiej przystosować strategię reklamową oraz zaplanować każdą kampanię informacyjną o zarządzanym przez nas obiekcie. Ostatecznie ustalenie strategii cenowej, gwarantuje lepsze wyliczenie ewentualnych zysków oraz ich maksymalizację w kontekście możliwości i warunków, jakie zapewnia nam dany obiekt.

Powrót

Sprawdź nasze obiekty

9 komfortowych obiektów Laris Hotels Group

Zobacz obiekty
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij