W tym łańcuchu na początku znajduje się szkolenie pracowników, którzy bezpośrednio mają kontakt z gościem hotelowym i de facto zarządzają na co dzień hotelową przestrzenią.

Szkolenia hotelarskie

Od jakości tego szkolenia i kierunku, w którym zostaną rozwinięte kompetencje, zależy czy hotel będzie funkcjonował poprawnie i bez zarzutu w najdrobniejszych nawet sprawach, a tym samym, czy prawidłowo i efektywnie zarządzana będzie całość obiektu.

Strategia sprzedażowa hotelu

Kolejnym punktem jest ustalanie strategii sprzedażowej oraz zarządzanie polityką cenową. To czynności niezbędne, które mają określić przede wszystkim, jaki jest target obiektu i jaki klient byłby najbardziej zainteresowany skorzystaniem z usług danego hotelu. Dzięki opracowaniu strategii sprzedażowej jesteśmy w stanie wyeliminować czynnik przypadku w polityce zarządzania i maksymalnie dostosować ofertę noclegową i przestrzeni konferencyjnej do oczekiwań i potrzeb naszego głównego klienta.

Takie postępowanie pozwoli nam też lepiej przystosować strategię reklamową oraz zaplanować każdą kampanię informacyjną o zarządzanym przez nas obiekcie. Ostatecznie ustalenie strategii cenowej, gwarantuje lepsze wyliczenie ewentualnych zysków oraz ich maksymalizację w kontekście możliwości i warunków, jakie zapewnia nam dany obiekt.

Jak zarządzać kanałami sprzedaży w branży hotelowej?

Polityka cenowa powinna być tak kształtowana, aby być adekwatną do możliwości i potencjału danego obiektu. Przy przygotowywaniu strategii cenowej trzeba mieć na uwadze dostosowanie oferty hotelowej do właściwego targetu gości. Dzięki temu będzie można w pełni wykorzystać jego potencjał, powierzchnię i przystosować je do danej grupy gości, np. biznesmenów, singli, par czy rodzin z dziećmi. Goście hotelowi powinni mieć poczucie, że są obsługiwani w należyty sposób, a obsługa musi być dobrana do ich indywidualnych gustów. Profesjonalna obsługa pozwala na wykreowanie komfortowej i bezpiecznej przestrzeni dla odwiedzających hotel, a przy tym uzyskiwana jest optymalizacja wyników sprzedaży.

Powrót

Sprawdź nasze obiekty

9 komfortowych obiektów Laris Hotels Group

Zobacz obiekty
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij