Optymalne wykorzystanie zasobów przy wdrażaniu nowych pracowników

Już teraz w Warszawie i większych miastach prawie połowa hoteli operujących na rynku usług, należy do sieci hotelowych. Nie ma w tym nic dziwnego, gdyż sieć hotelowa oferuje wiele nowych możliwości oraz oszczędności. Taką jest choćby oszczędność zasobów we wdrożeniu i szkoleniu nowych osób.

Rozpoznawalność obiektu

Przystąpienie do sieci hotelowej to przede wszystkim zagwarantowanie ekspozycji i rozpoznawalności obiektu w skali globalnej, a przynajmniej krajowej. Sieci hotelowe od lat inwestują ogromne sumy w globalny marketing oraz rozwój swoich własnych systemów rezerwacyjnych i kanałów dystrybucji, co przekłada się bezpośrednio na wyniki przynależnych im obiektów. Możemy zatem oczekiwać tutaj wzrostów zakładanych przychodów, które będą bezpośrednio związane z lepszą rozpoznawalnością marki.

Sieć hotelowa minimalizuje utratę dobrych pracowników

Wzrost przychodów nie jest jednak jedynym plusem takiej operacji. Często zapominamy bowiem, że sieć hotelowa minimalizuje utratę dobrych pracowników. Wynika to z bardzo prostego faktu - wstępując do danej sieci hotelowej zatrudniona osoba otrzymuje pełen know how wypracowanych standardów i prowadzenia działalności. Ten bezpośrednio wpływa na naszych pracowników, którzy zyskują nowe możliwości rozwoju i dostęp do wiedzy, która dotąd była dla nich całkowicie niedostępna. Tym samym mają większą motywację do pozostania w firmie i szukania w niej swojej ścieżki awansu. Mogą uczestniczyć w szkoleniach, które w znaczący sposób wpłyną na jakość wykonywanej przez nich pracy, a jednocześnie mają świadomość przynależności do większej sieci, co w jasny sposób przekłada się na ich ambicje zawodowe.

Wróc do listy aktualności
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij